mat ve doğal pudra arayanlar buraya:deborah la cipria kompakt pudra

   
      Geçen yazımda bu yazıyı yazacağımı söylemiştim.Merak ettiğinizi düşünerek hemen yazayım dedim.Vee işte karşınızda bir yıldır sebamed güneş kremimin en yakın arkadaşı:

DEBORAH LA CIPRIA KOMPAKT PUDRA

deborah la cıprıa puda
        Bu pudrayı geçen yaz bayram indiriminde max factor pudra almaya gittiğimde şans eseri aldım.Bendeki rengin numarası 30.Nötr bir renk gibi ama sanırım hafif bir pembe alt tonu var.Bu üründe ne seni bu kadar bağlayan, hepi topu pudra işte, son iki yazında anlata anlata bitiremedin demelerinizi duyar gibiyim:D O zaman hemen başlayım.
deborah la cıprıa pudra
      Kızlar bu ürün çokkkk doğal duruyo.Eğer pudra alcam ama o pütür pütür kabartıları,kalıp gibi durmaları sevmiyorum diyorsanız hemen şu an okumayı bile bırakıp koşarak gidip alabilirsiniz bu ürünü.Sakın bu kadar da abartılmaz ki falan demeyin geçekten böyle.Bir pudra üst üste en fazla kaç kez sürülür? 2,3? En fazla bu kadar dimi.Ama bu pudra sen ne kadar istiyorsan o kadar sürülüyor.Az sonra fotoğraflarla da göreceksiniz, ben bu ürünü sebamed güneş kremimin üstüne o disko topu efektini engellemek için kullanıyorum.Ama kapatıcı etkisi de yok değil sadece az.Ama dediğim gibi kat kat sürerek doğallıktan ödün vermeden istediğiniz görünümü elde edebilirsiniz.
deborah la cıprıa pudra
    Hiç mi kötü yanı yok bu pudranın arkadaş derseniz de cevabım malesef var kızlar olacak.Hiç kalıcı değil.Dört saat içinde etkisini kaybediyor.Ama üstünden yenilediğinizde de eski haline döndüğü için bu beni rahatsız eden bir yön olmaktan çıkıyor.
   Tek katta tamamen mat bir etki yaratmıyor.Daha çok saten bitişli bir ürün gibi sonuç alıyorum.Ama iki ve daha fazla katlarda tam matlık veriyor.
Şimdi fotoğraflarla etkisine bakalım.
sebamed güneş kremi
                              ilk fotoğrafta yüzümde sebamed güneş kremi var, yağlı ve beyaz duruyor


 burda açıyı değiştirmeden yüzüme tek kat deborah pudra uyguladım,yağlı görünümü yok ettim
kapatıcılık yok denecek kadar az ama benim istediğim de zaten doğal bir etki ve bu konuda da görüldüğü gibi çok başarılı




 sebamed güneş kremi ve deborah pudra                                                            hiçbir şey olmayan taraf
olan taraf

 Bu fotoğrafta ise yüzümün yarısında sebamed güneş kremi ve deborah pudra var, diğer yarısında hiçbir ürün yok.Biraz matlık dışında hiçbir fark yok.Sonuç olarak koruyucu etkisinden dolayı vazgeçemediğim sebamed güneş kremimin oluşturduğu yağlı görünümü yok edip, aynı zamanda doğal duran bu üründen ben çok memnunum.Umarım faydalı bir yazı olmuştur.Bir sonraki yazımda görüşmek üzere.Mutlu kalınn:):)



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Reklama Aldanma: Casting creme gloss boya inceleme

Himalaya göz altı kremi