Himalaya göz altı kremi

   

20 yaşını geçip de göz altlarım hiç mor değil diyen var mı? Varsa bile baya bir azınlıktalar bunu bilsinler.20 yaşındayım ve bu güne kadar en ufak bir morluk bile yokken göz altlarım baya mor mor oldu.Var olan ince çizgiler de artınca bari bir şeyler kullanıp önüne geçeyim bu durumun dedim.Çünkü göz altlarımız kırıştıktan sonra o anti-aging kremlerin bir anlamı olmuyormuş.O kremler oluşmadan önlemek içinmiş meğer.

himalaya göz altı kremi

Tüm bunları düşündükten sonra dedim e o zaman bir ürün kullanayım.Araştırmalarım sonucu nivea ve himalayanın arasında gidip gelirken elim bu ürüne gitti ve aldım.Fiyatı gratis karta 20 tl civarıydı.Ve bir heves kullanmaya başladım.Hemen emilmiyor ve yağlı ıslak bir his bırakıyor.Yani ilk izlenimim olumsuzdu.Böyle kremlerin etkisi kullandıkça belli olur diyerek iki üç aydır kullandım.Sonuç,hiçbir değişiklik yok malesef.




Rengi sanki hafif bir düzeltici etkisi olacak gibi,sanki biraz nötrleyecek gibi duruyor ama verdiği yağlılık hissiyle iyice belirginleştiriyor göz altı morluklarımı.


İçerik derseniz zaten çok temiz bir içerik olduğu da söylenemez. Parabenler parafinler havada uçuşuyo.Sonuç olarak malesef beğenmedim.Ne umutlarla almıştım oysa. Niveayı denemeyi düşünüyorum.Yeterli bir süre denedikten sonra onunla ilgili yorumlarımı da blogumda bulabilirsiniz.Bir sonraki yazımda görüşmek üzere.Mutlu kalın:):)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Reklama Aldanma: Casting creme gloss boya inceleme

mat ve doğal pudra arayanlar buraya:deborah la cipria kompakt pudra